Thursday, January 8, 2009

CNI: testimoni













SEBELUM MENGGUNAKAN PRODUK CNI (2006)












SELEPAS MENGGUNAKAN PRODUK CNI (2009)




TESTIMONI


Saya SHUHAIDA ..saya mengalami resdung yg teruk selama hampir 5thn lamanya...sy terpaksa berpantang makan semua makanan yg gatal2...saya hanya boleh makan ikan sahaja..sekiranya tersilap makan..muka saya akan ditumbuhi jerawat besar2 dan bernanah serta bengkak..bukan setakat masalah resdung, saya juga mengalami masalah cepat letih; gastrik; migrain dan senggugut...bermacam2 cara dan ubat yang saya ambil untuk mengatasi masalah2 yang saya hadapi, namun tiada satu pun yg berhasil...

pada bulan Ogos 2006..seorang rakan saya telah memperkenalkan produk2 CNI kepda saya...setelah membaca dan mendengar testimoni2 yg ada..terbuka hati saya untuk mencuba...saya mula mengambil GHO basic (skrg dikenali sbg ANT) dan produk skin care; CNI Beauty World...alhamdulillah..dalam masa 2 minggu bengkak di muka mula surut dan jerawat juga makin berkurang...dari sudut kesihatan saya merasa lebih cergas dan sihat berbanding sebelumnya..masalah2 kesihatan yg lain turut berkurangan...

setelah sebulan mengamalkan pengambilan produk CNI..ade kawan yg mula perasan dengan perubahan kulit saya yg kelihatan lebih licin dan sihat..saya turut merasakan syukur kerana saya sudah tidak perlu berpantang makan seperti dulu lagi...saya boleh makan apa sahaja tanpa merasa ragu dan risau lagi..

kini saya masih meneruskan pengambilan produk CNI...saya bukan sahaja memiliki kulit wajah yg lebih sihat malah memiliki tahap kesihatan yg jauh lebih baik..alhamdulillah

PRODUK YANG DIGUNAKAN




CNI INTENSIVE SKIN CARE B








GHO BASIC PACKAGE (skrg dikenali sbg ANT)






No comments:

Post a Comment